woensdag 29 februari 2012

Girl on a sexmission!

Een tijdje geleden zat ik op de trein na te denken over het verleden, het heden en de toekomst. Ik staarde een hele poos door het raam en zag het landschap voorbij razen. Toen ik mijn blik op de jongen voor mij liet vallen, voelde ik even een vonk in mijn borstkas. Hij keek me recht in de ogen en een glimlach speelde om zijn lippen. Ik had het lef niet om hem te zeggen wat ik dacht: “I think I could fall madly in bed with you,” maar de spanning was haast voelbaar. De laatste tijd heb ik steeds meer last van spontane kriebels in de buik wanneer een knapperd voorbij paradeert of voor me zit. Het is dus niet moeilijk om me voor te stellen hoe ik dat strakke hemd van dat gespierd lijf scheur, desnoods met mijn tanden. Ik wijt het vooral aan de langdurige droogte op seksueel gebied dat ik mannen als objecten begin te zien. Jammer genoeg slaag ik er niet in om een normale kerel aan de haak te slaan, laat staan iemand met wie ik in bed wil rollebollen. Er zijn verschillende opties om de frustraties te lijf te gaan, waaronder een nietsvermoedend slachtoffer tussen de lakens lokken. Mijn überromantische ziel laat mij echter moeilijk toe om liefde en seks los te koppelen, zelfs al ben ik best ruimdenkend. Misschien moet ik Woody Allen zijn advies maar eens ten harte nemen: "Love is the answer, but while you are waiting for the answer, sex raises some pretty good questions."

Gelukkig zijn er een heleboel vrouwen die hier wel toe in staat zijn, anders zou de wereld een kluwen van gefrustreerde mensen worden. In wat volgt breng ik jullie het verhaal van Bo, een dame die vastbesloten was om opnieuw passie en vuur in haar leven te introduceren. Ze had de liefde al gevonden in haar tienerjaren, maar de kriebels waren verdwenen en de vonken waren gedoofd. Haar nieuwsgierigheid op seksueel gebied was dus groot, aangezien ze nooit eerder had geëxperimenteerd. Bo is een knappe meid en ze moest niet ver zoeken naar iemand die zich bereidwillig wou onderwerpen aan haar beproevingen. Toevallig had ze een vriend waarbij er tijdens elke ontmoeting steeds seksuele spanning in de lucht hing. Bo vond hem dan ook de geknipte persoon om haar nieuwsgierigheid te bevredigen. Bovendien hadden ze het al verschillende keren gehad over hun seksuele vibe en ze wist dat hij niet al te hevig zou protesteren. Het duurde een poosje voor ze elkaar konden ontmoeten, maar uiteindelijk spraken ze af bij hem thuis. Bo voelde meteen dat er niet veel overbleef van de elektriciteit tussen hen en voelde zich een beetje teleurgesteld. Hoewel er weinig chemie tussen hen te bespeuren was, eindigde de avond toch in een vrijpartij op de sofa. Het werd meteen ook de kortste vrijpartij uit haar tot dan toe beperkte seksuele carrière. Na jaren van opgebouwde spanning en verlangen kon Speedy zich niet erg lang beheersen. Waar het hart van vol is, loopt er iets ander van over...
Gelukkig was het lot haar eerder goedgezind geweest en had een knap lichaam haar pad gekruist. Er was meteen sprake van pure seksuele aantrekkingskracht en Bo voelde zich als herboren. Ze was vastbesloten: “Die wil ik in mijn bed!” Na enkele weken vol flirterige berichtjes, volgde een afspraakje met mister Hunk en met een fles wijn. Wat volgde was een spel van aantrekken en afstoten, waarbij de spanning uiteindelijk te snijden was. De alcohol maakte komaf met alle resterende remmingen en al snel stonden Bo en mister Hunk tegenover elkaar. Op dat moment was er geen weg terug en ik geloof ook niet dat een van beiden daar ook maar even aan dacht. Hun lippen bewogen in elkaars richting en toen kreeg Bo haar perfecte kus. Vrouwen staan te zwijmelen wanneer we die “perfect first kiss” zien in romantische komedies, en Bo was een van de weinige gelukkigen die dit moment mocht meemaken. Het hele gebeuren ging na een tijdje richting slaapkamer en daar kwam Bo tot een tweede vaststelling. Deze bink wist hoe je een vrouw moest zoenen én bovendien waren zijn prestaties in bed meer dan voldoende. Thumbs up for this guy!  Haar voorgevoel was dus juist bij die eerste ontmoeting en ze had haar doel bereikt. Bo was een tevreden vrouw, die vastbesloten was om de zoektocht naar haar seksualiteit verder te zetten. 
In enkele eeuwen heeft de vrouw een ongelooflijke transformatie doorgemaakt. Terwijl de meeste victoriaanse vrouwen doodsbang waren voor het eenogig monster, proberen we het nu te temmen. Voor degenen die nog ergens in een tussenstadium zitten, is er volgens Lily Tomlin gelukkig ook een oplossing: “We have reason to believe that mankind first walked upright to free his hands for masturbation.”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten