maandag 12 december 2011

Wordt verwacht!

Omdat ik niet iedere week een geschikte man vind om mee te daten, dompel ik jullie ook onder in de wondere wereld van enkele vriendinnen. Op dit moment heb ik niet veel moeite om grappige en gewaagde verhalen bijeen te sprokkelen. Wanneer vrouwen namelijk het gezelschap krijgen van enkele flessen wijn of cava, komen de tongen los. Pikante details worden in het rond gestrooid en de meest schaamtevolle geheimen zien het daglicht. Mannen denken dan misschien meer aan seks, vrouwen praten er vaker over. Alle stomende scènes uit de slaapkamer worden zorgvuldig geanalyseerd. De klunzige en grappige details verspreiden zich als een lopend vuurtje in het netwerk van vriendinnen en kennissen. Boys, wees bij deze gewaarschuwd: zowat alle vriendinnen van je lief weten of je groot geschapen bent en hoe goed je bedprestaties zijn. Het voordeel van dit verhalencircuit is dat ik er best veel inspiratie vind. Later deze week schotel ik jullie alvast het verhaal van Mona en de Krëfelman voor. (Omdat we natuurlijk geen reputaties naar de maan willen helpen, hanteer ik pseudoniemen)  

2 opmerkingen:

  1. Lief van een vriendin18 december 2011 om 10:49

    Allez vooruit, goed om weten. Ik ben benieuwd...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hopelijk vindt het lief van een vriendin deze blog niet te manonvriendelijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen